תקנון ביטול העסקה

מדיניות החזרת מוצרים – רכישות באתר האינטרנט של אסדור שערים חשמליים

לקוחות יקרים,
החזרות והחלפות מוצרים שנרכשו באתר אסדור שערים חשמליים יתאפשרו בהתאם ובכפוף להוראות הדין, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981 (להלן – "חוק הגנת הצרכן"), ובכפוף לכתוב במסמך זה להלן:

כללי

  • האמור במסמך זה מתייחס למוצרים שהוחזרו מבלי שנפגמו ומבלי שנעשה בהם שימוש.

  • החלפות יתאפשרו בהחזרת המוצר לאסדור שערים חשמליים, בצירוף חשבונית/קבלה מקורית או הוכחת קנייה בלבד.

  • לא יתאפשרו החזרות/החלפות של מוצר שיוצר ו/או הותאם במיוחד ללקוח.

  • החזרות והחלפות בעסקה הכוללת מימוש מבצע או הטבה ייעשו בהתאם לתקנון המבצע/הטבה ובהתאם להוראות הדין.

ביטול עסקה

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן לבטל עסקה לרכישת מוצרים באתר האינטרנט של החברה:

  • בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר או המסמך המכיל את פרטי העסקה (לפי המאוחר).

  • אזרח ותיק, אדם עם מוגבלות או עולה חדש (כהגדרתם בחוק) רשאי לבטל עסקה שנעשתה במכר מרחוק תוך 4 חודשים.

בהודעת הביטול יש לציין: שם מלא, מספר תעודת זהות ופרטי העסקה.

דרכי מסירת הודעת ביטול:

  • בטלפון: 052-5004777 – אסדור שערים חשמליים

  • בדואר רשום: מושב שלומית

  • בדוא"ל: asdoorltd@gmail.com

  • באמצעות טופס ייעודי באתר: https://as-door.co.il/

החזר כספי

  • עם ביטול רכישה בהתאם למסמך זה, יוחזר ללקוח הסכום ששולם בפועל, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ – הנמוך מביניהם.

  • ההחזר יבוצע בתוך 14 יום ממועד קבלת הודעת הביטול.

  • ההחזר יתבצע לאמצעי התשלום שבו בוצעה העסקה.

משלוח מוצר חזרה

  • כתובת למשלוח מוצרים חזרה:
    אסדור שערים חשמליים – החזרות
    מושב שלומית

  • הלקוח אחראי להחזיר את המוצר לחברה בדואר רשום ועל חשבונו, כשהוא באריזתו המקורית ככל האפשר.

  • במקרה של ביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה, אי אספקה במועד או הפרת חוזה – לא ייגבו דמי ביטול, והאיסוף יבוצע על חשבון החברה.

הערות ותוספות

  • החזר בגין מוצרים שנרכשו במבצע יתבצע בהתאם לסכום ששולם בפועל, לאחר ניכוי ההנחה היחסית.

  • בעסקאות הכוללות הטבות ברכישת מספר מוצרים (כגון 1+1), החזר יינתן רק בהחזרת מלוא המוצרים בגינם ניתנה ההטבה.

  • מוצרים שנרכשו בקטגוריית סייל – ניתן להחזיר/להחליף לפי הסכום ששולם בפועל.

  • לקוח המעוניין בהחלפת מוצר במוצר אחר, רשאי לפנות תוך 14 יום מקבלת המוצר. במקרה של מוצר שנרכש במבצע – ההחלפה תתאפשר לפי שווי המחיר בפועל (מחיר לאחר ההנחה).

תפריט נגישות